Selasa, 9 Jun 2009


Get your own Chat Box! Go Large!

Rabu, 11 Mac 2009

...

yuhhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabtu, 21 Februari 2009



cute nyeeeee!!!!!!!!!!!!


hensem tak guyss-guyss atas ni??

Sabtu, 14 Februari 2009

hagemaru..

video

marilah menonton video yang baru je saya download....

bullll....

hai guys!! elamat kembali! ehh aku yang kembali kann..
just bali dari ipoh beli laptop
baru for my mum laptop acer tuu..
au ni ngah pakai laptop mak aku la ni ntah laa.. aku tak tau nak wat pe ni..
aku pun bangun lambat nii.

Isnin, 9 Februari 2009

Aksi-Aksi Kawanku...........


y



inilah aksi aksi yang dipostkan oleh kawan-kawanku di perlawanan bola jaringperinkat zon.Dah rezeki mereka mendapat tempat juara.Malangnye, di peringkat daerah, mereka tidak berjaya mendapat tempat juara sebaliknya mereka berjaya mendapat tempat ketiga. Kiralah tu dari tak dapat tempat langsung, kan???????????????

 
template by suckmylolly.com // ribbon brushes by Hawksmont Universe